אל על: טייסנו מפציצים בעזה ולמחרת מטיסים לחו"ל

ישראל בן צבי No Comments on אל על: טייסנו מפציצים בעזה ולמחרת מטיסים לחו"ל
12:03
30.04.24
יונת קפלן No Comments on לרתום את כוח ההתמדה בחזרה לשגרה

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מנכ"ל אל על, דוד מימון אומר הערב "אנחנו מחלצים אלפי נוסעים ברכבת אווירית ממדינות שונות".

בראיון לבצלאל קאהן במהדורה המרכזית אמר מימון כי אין עליית מחירים. לדבריו טייסי אל על נמצאים בסיטואציה הזויה: יום אחד הם מגוייסים למטוסי חיה"א מעל עזה ויום אחד מובילים נוסעים לחו"ל.

חברת אל-על תשלח ארבעה מטוסים מיוחדים שימריאו הלילה לטורקיה כדי להחזיר ארצה כ-4,000 אזרחים ישראלים שאינם מצליחים לשוב לישראל.

שר התחבורה ישראל כ"ץ הצהיר היום כי למרות השיבושים בנתיבי האוויר לישראל בשל החלטת חלק מחברות התעופה הבינלאומיות לעצור את הטיסות לארץ וממנה מחשש לפגיעה במטוסים בשל המבצע בעזה, ישראל תמשיך לקיים תעופה אזרחית כסדרה, ועל פי הנחיית שר התחבורה לרשות שדות התעופה יש להיערך להעברת טיסות בינלאומיות לנחיתה בשדה התעופה עובדה באילת.

בתוך כך ארצות הברית האריכה ביממה נוספת את חרם הטיסה על ישראל. ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע לנמל התעופה בן-גוריון לקבל את פניו של ראש עיריית ניו יורק לשעבר מייקל בלומברג שהגיע לארץ למרות חרם טיסות על ישראל.

נתניהו אמר אני חושב שההחלטה של רשויות התעופה האמריקניות היא שגויה, היא נותנת פרס חינם לטרור של החמאס. אין שום סיבה, כי השמים כאן בטוחים והטיסות כאן בטוחות.

ראש עיריית ניו יורק לשעבר מייקל בלומברג אמר ישראל היא המדינה הדמוקרטית היחידה בחלק זה של העולם, בלומבלרג הוסיף כי נתבג הוא שדה התעופה הבטוח ביותר בעולם לטוס מימנו ואליו.



0 תגובות